პროექტის სახელწოდება
|
,, ქვათა სიმფონია“
|
პროექტის მთავარი იდეა
|
·
გ.ტაბიძის ლექსის
,,ქებათა ქება ნიკორწმინდას“ შესწავლის შემდეგ მოსწავლეები (მათი სურვილით) მოინახულებენ ტაძარს
და გააცნო-ბიერებენ წინაპართა ღვაწლსა და დამსახურებას მომავალი თაობების წინაშე;
|
პროექტის აქტუალობა
|
·
პროექტი აქტუალურია
იმით, რომ მოზარდებს უღვივდებათ ინტერესი
და პატივისცემა ისტორიულ-კულტურული
მემკვიდრეობისადმი.
·
უვითარდებათ კრიტიკული აზროვნების, სხვა-დასხვა ეპოქაში შექმნილი
ნიმუშების აღქმის, შეფასებისა და წარმოჩენის, ასევე შემოქმედო-ბითობისა და დამოუკიდებელი მუშაობის უნა-რი;
ხდება მათი კომუნიკაბელურობის ზრდის ხელშეწყობა.
|
პროექტის მიზნები და შედეგები
|
·
ჩამოუყალიბდებათ აუდიტორიის წინაშე გამოსვლისა და
ინფორმაციის წარდგენის უნარი;
·
ჯგუფური მუშაობით,ერთმანეთის აზრის გათვალისწინებითა და დამოუკიდებელი შრომით გამოიმუშავებენ კვლევის საბოლოო შედეგის
მიღწევის ჩვევებს;
ქართ. XII.1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო მოხსენების წარმოდგენა; ქართ.XII.2. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო
გამო-სვლების
მოსმენა და კრიტიკულად შეფასება;
ქართ. XII.4.მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუ-ნიკაციის სტრატეგიების გამოყენება საჯარო გა-მოსვლების დროს.
ქართ. XII.
12.მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა ხასიათის არამხატვრული ტექსტების შეთხზვა. ქართ. XII. 14. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრა-ტეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისა-თვის.
|
მონაწილეთა
ასაკი
|
16-17 წელი
|
ვადები, ხანგრძლივობა
|
15 დღე
|
მოსალოდნელი შედეგები/რაც შეიძლება
შეიქმნას
|
ბუკლეტები, ინტერნეტიდან ამოღებული
ინფორმაცია, ვიდეომასალა და სურათები ნიკორწმინდის ტაძრის
შე-სახებ; ბავშვების მიერ
შესრულებული სამოქმედო რუ-კა-გეგმა,ნახატები-მაგ.: შუა სოფელში მედიდურად მდგარი
ტაძარი,ეზოში განლაგებული ნაგებობები, ჩუქურთმები , თაღები და სხვა
მრავალი; ამ პროექტისა-დმი მიძღვნილი
კედლის გაზეთი; შთაბეჭდილებები....
|
პროექტისათვის საჭირო
ძირითადი რესურსები
|
ბიბლიოთეკიდან-ქართული საბჭოთა
ენციკლოპედია ტ. 7, გალაკტიონ
ტაბიძის ,,რჩეული“, პოეტის ცხოვრებისა
და შემოქმედების ამსახველი
კრებული; როგორ დაიწერა
ლექსი ,,ნიკორწმინდა“; ინტერნეტიდან ამოღებული მასალები ნიკორწმინდის ტაძრის
შესახებ; კომპიუტერი,
პროექტორი; პრინტერი; ფოტოაპარატი, სახატავი მასალა: ფორმატის ქაღალდი,
მერკერები,
ფლომასტერები; თანხა- 400 ლარი.
|
პროექტის მსვლელობა
|
შევკრებ მოსწავლეებს და გავაცნობ
პროექტის საჭირო-ებას, მიზანს; გამოვკვეთ
პრობლემას-რა იციან ამ ტაძ-რის შესახებ. ყუთში მოთავსებული დანომრილი ბარათების საშუალებით
მოსწავლეები გაიყოფიან სამ ჯგუფად,
რომელნიც ირჩევენ დავალებას:
I ჯგუფი მოიპოვებს ინფორმაციას ნიკორწმინდის ეკლესიის შესახებ ინტერნეტიდან. II ჯგუფი იმუშავ-ებს
ბიბლიოთეკაში.
III ჯგუფი-ამბროლაურის სახვითი ხელოვნების მუზე-უმში.
ისინი სოფელ ნიკორწმინდის უხუცესებიდან აიღებენ ინტერვიუს შერჩეული
თემის ირგვლივ წინასწარ შედგენილი კითხვარის მიხედვით
(დანართი 1 ).
ჩვენი ვიზიტის შესახებ წინასწარ ეცნობებათ მუზეუმის ხელმძღვანელებს ამბროლაურში და ნიკორწმინდაში ეკლესიის მამაოებს.
თითოეული ჯგუფი
მოამზადებს მასალას ,შე- კრებს ინფორმაციას,გადაიღებს სურათებს, ვიდეოს, სოფელში მცხოვრები უხუცესებიდან აიღებენ
ინტერ-ვიუს.
სასწავლო-შემეცნებითი ვიზიტის
შემდეგ ჯგუფები წარმოადგენენ ნამუშევრებს, რომელიც შეფასდება ჯგუ-ფური მუშაობის
შეფასების რუბრიკით (დანართი 2).
მოამზადებენ კედლის გაზეთს და
დაწერენ ესეს, რომლიშიც
გამოხატავენ თავიანთ შთაბეჭდილებას ნანახისა და განცდილის
შესახებ. დარბაზში
მოაწ-ყობენ ნამუშევართა გამოფენას.
ჯგუფთა ლიდერები
გააკეთებენ პრეზენტაციას
,რომელიც შეფასდება სქემით
(დანართი 3 ).
|
წინარე ცოდნა
|
მუშაობა ჯგუფებში; პრეზენტაციისთვის მზადება
და წარდგენა; ტექნიკური
უნარ-ჩვევები; ინტერვიუს ჩაწე-რა; ბიბლიოთეკაში მუშაობა;
კედლის გაზეთის მომზადება; თვითშეფასება და ურთიერთშეფასება...
|
საგნებთან კავშირი
|
ისტორია, გეოგრაფია, სახვითი ხელოვნება.
|
პროექტის ხელმძღვანელი ფასილიტატორი
|
ელზა აბუთიძე
ხათუნა კაპანაძე
|
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
|
elzaabutidze@gmail.com
|
вторник, 28 июня 2016 г.
სასწავლო პროექტი
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий